A diffarenza trà pittura à l'acqua è pittura di lattice

Ingredienti: A pintura à l'acqua hè una pittura chì usa l'acqua com'è diluente.L'ingredienti di solitu include acqua, resina, pigmenti, filler è additivi.I tipi di resina di vernice a base d'acqua include resina acrilica, resina alchidica, resina aldolica, etc. A vernice di lattice usa particelle colloidali liquidi di emulsione cum'è diluente.A resina in a pittura di lattice cumuni hè principalmente resina acrilica.

L'odore è a prutezzione di l'ambiente: Siccomu u solvente in a pittura à l'acqua hè principalmente acqua, ùn pruducerà un odore irritante durante u prucessu di custruzzione è hè relativamente amichevule per u corpu umanu è l'ambiente.A pittura di lattice cuntene una piccula quantità di solvente di ammonia, cusì ci hè un certu odore pungente durante u prucessu di custruzzione.

Tempu d'asciugatura: In generale, a vernice à l'acqua hà un tempu di siccazione brevi, di solitu solu uni pochi d'ore.Puderà ghjunghje rapidamente à e cundizioni per l'usu o ripittura.Mentre chì u tempu di secca di a vernice di lattice hè relativamente longu, è pò piglià 24 ore o più tempu per siccà cumpletamente.

Scopu di usu: pittura à base d'acqua hè adattatu per parechje superfici diffirenti, cum'è legnu, metallu, gypsum board, etc. Per esempiu, pittura epossidica pò esse usata nantu à a superficia di a struttura d'acciaio.A pittura di lattice hè principarmenti adattata per a decorazione è a pittura di pareti è tetti interni.

Durabilità: In generale, a pittura à l'acqua hà una resistenza più alta à u clima è a resistenza à l'abrasione cà a pittura di lattice.A pittura à l'acqua forma una film più dura dopu à l'asciugatura, facendu più durable è menu suscettibile à l'usura.Ma a pittura di lattice hè relativamente morbida è hè propensa à sbiadisce è sguassate dopu un periodu di usu o pulizia.

In corta, a pittura à l'acqua è a pittura di lattice sò tippi cumuni di pittura, è sò diffirenti in a cumpusizioni, l'odore, u tempu di secca, a gamma di usu è a durabilità.Sicondu e diverse esigenze è e cundizioni ambientali, pudemu sceglie u tipu di rivestimentu adattatu per ottene risultati megliu è durabilità.

dvbsbd


Tempu di Postu: Nov-06-2023