Sticky Notes per l'applicazione di Jimbo Waterborne Paint

Pò esse sempre usatu s'è a pittura hè sgusciata ?
In generale, a scullatura generale di i vernici à l'acqua hè assai più bassu di quellu di i vernici à l'oliu.A pittura d'acqua di alta qualità hè ecologica, insapore è sicca rapidamente, pò accurtà in modu efficace u periodu di custruzzione in a premessa mentre assicurendu l'effettu di u revestimentu.I pitture di l'acqua di diverse qualità presentanu ancu diverse capacità di siccazione, in a maiò parte di i casi, s'ellu ùn hè micca sigillatu è almacenatu, in un ambiente di ventilazione naturali, a pittura di l'acqua nantu à a superficia interna di u cuntinuu si cundenserà in una pelle di pittura in pocu tempu.À questu tempu, se a pittura di l'acqua sottu à a pelle hè sempre in un statu liquidu, sceglite a pelle di pittura è scartate.Aghjunghjite l'acqua pura à a suluzione di pittura restante, stirate uniformly, è osservate u statu di a pintura di l'acqua.Se l'acqua limpida pò esse fusione rapidamente cù a pintura di l'acqua, è a suluzione di pittura hè sempre in un statu uniforme, a pittura di pelle pò esse usata continuamente in questu casu.Se a pittura di l'acqua stessa supera a durata di conservazione, è a pintura di l'acqua restante ùn pò micca esse agitata aghjunghjendu l'acqua dopu a cullizzioni di a pelle di pittura, significa chì a pittura di l'acqua restante hè stata completamente secca, è tale pittura d'acqua ùn pò più esse usata.Dunque, assicuratevi di calculà l'area di rivestimentu prima di a custruzzione, è pigliate a quantità adatta cum'è necessariu.
news (3)

Cumu almacenà a pittura à l'acqua prodotta da Jinlong Equipment:
A pittura à l'acqua hè una pittura soluble in acqua sana è amichevule per l'ambiente, cusì hà esigenze più altu nantu à a temperatura è l'umidità di l'ambiente di custruzzione esterna.
1. A pittura di l'acqua si congelarà o solidificà quandu hè sottu à 0 gradi Celsius.Ancu s'è a solidificazione hè un cambiamentu fisicu è ùn pruvucarà micca deterioru à a pittura di l'acqua, u statu di solidificazione à longu andà pò influenzà l'usu sussegwente, cusì a temperatura di almacenamento è a temperatura di trasportu in l'invernu ùn pò micca esse più bassu di 0 gradi, ùn pò micca esse guardatu fora;
2. L'esposizione diretta di u sole o l'esposizione di l'ambienti à alta temperatura in l'estiu deve esse evitata.A temperatura hè generalmente mantenuta sottu à 35 ° C, è deve esse guardatu in un locu friddu è ventilatu per allargà u periodu di almacenamiento;in generale, ùn deve esse guardatu per più di 1 annu.Hè megliu aduprà in 6 mesi.
3. S'ellu hè tenutu in un tamburinu di plastica, l'embiu serà friddu è frittle à bassa temperatura;impedisce chì a pioggia, a neve è l'umidità dannu l'imballu durante u trasportu è u almacenamentu;
4. A pittura hà una vita di un annu in circustanze normale.Hè normale per un liggeru flottante o precipitazione dopu u almacenamentu per più di un annu.Pò esse agitatu uniformemente è pò esse usatu nurmale dopu a mossa.
5. Dopu à a vita di scaffale, a stabilità di almacenamento di u revestimentu cambia assai, è hè faciule per causà flottazione seria è precipitazione dopu un almacenamentu longu.L'almacenamiento à longu andà di pittura in un locu d'alta temperatura riducerà u periodu di almacenamento di a pintura, è hè faciule di float è agglomerate.
6. I prudutti di pittura Waterborne deve esse tenuti luntanu da fonti di focu o ambienti cù grande differenze di temperatura per evitari danni di u produttu causati da l'alternazione di u fretu è u calore;
7. Mantene u pruduttu luntanu da i zitelli per evitari bruising o smashing.
news (4)


Postu tempu: Apr-15-2022